شرایط و ضوابط عمومی

1- وب‌سایت هتل مرمر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.

2- خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب‌سایت هتل مرمر جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولید می‌شوند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت هتل مرمر و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت.

3- اطلاعات شخصی کاربران در هتل مرمر کاملاً محرمانه است. هتل مرمر تمام تلاش خود را برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران می‌کند. لذا جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی کاربران، کاربر باید تعهد بدهد تا عامل تلاش جهت هک کردن هر گونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت و یا مشارکتی با اشخاص حقیقی و یا حقوقی در این امر نداشته باشد. ضمناً کاربر تعهد می‌دهد که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ی دیگر را در اسرع وقت به مدیریت سایت  هتل مرمر اطلاع دهد.

4- کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به صورت صحیح در وب‌سایت وارد کنند.

در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.

5- کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت  هتل مرمر اصلاح نماید. در غیر این‌صورت این وب‌سایت هیچ مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

6-  وب‌سایت هتل مرمر به فروش اینترنتی بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین هتل مرمر و خدمات گردشگری می‌پردازد و در قبال شرایط کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز  و قوانین هتل های دیگر نمایش داده شده در سایت مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

7-هرگونه سوء استفاده از نام هتل مرمر، سایت اینترنتی هتل مرمر، مکاتبه از طرف هتل مرمر و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.

8-وب‌سایت هتل مرمر اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت

قوانین و مقررات رزرو آنلاین هتل:

ایجاد مزاحمت
كسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت و اختلال نمایند ، اعم از ایجاد رزروهای موقت متعدد یا تماسهای تلفنی و غیره ، با هماهنگی قبلی كه از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با قوه محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی صورت پذیرفته است ، برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پیگیری به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

اطلاعات و مشخصات هتل ها

مسئولیت كلیه اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت انگلیس زبان ما مشاهده می شود ، اعم از قیمت ، روش محاسبه عوارض و حق سرویس ، وجود صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و كلیه امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرار گرفته اند ، مسافرینی كه كوچكترین شك و تردیدی در خصوص اطلاعات ذكر شده دارند ، میبایست قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو ، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند.

قوانین رزرو

كلیه رزروهایی كه بطور خودكار تا انتها بصورت اینترنتی انجام شده و یا آنهایی كه در مرحله نهایی با مجوز و تایید نهایی مركز ، نهایی می گردند با مسئولیت این مركز تعیین جا و نهایی گردیده اند ، لیكن در مواردی نادر احتمال ، لغو رزرو تنها چند ساعت پس از انجام رزرو اینترنتی بدلایل اشتباهات هتل ، مشاهده خرابی و مشكلات در اتاق رزرو شده ، دلایل امنیتی در هتل بدلیل همزمانی رزرو با ورود افراد بلند پایه و یا اشتباهات كارمندان مركز و یا كارمندان رزرواسیون هتل وجود خواهد داشت ، كه در این موارد سعی می گردد هتل دیگری در همان زمان برای مسافر تهیه شده و یا در صورت عدم امكان ، وجه به مسافر بازگردد ، و در این موارد مسافر حق هیچگونه اعتراضی به این مركز را نخواهد داشت.

قوانین لغو رزرو

رزروهای ایام پیک (نوروز، تعطیلات، اعیاد، شهادت، …) به هیچ عنوان کنسل نمی گردند.
مسافر به هر دلیل ممكن است از سفر خود منصرف گردد ، در این صورت درخواست لغو خود را از طریق اینترنت در بخش ابطال  رزرو ابلاغ می نماید ،ودر این مرحله سیستم مطابق قوانین لغو رزرو که هنگام انجام رزرو اعلام گردیده مبلغ جریمه را از حساب میهمان کسر و مابقی به مسافر به همان طریقی كه وجه را در اختیار مركز قرارداده است باز می گردد. همچنین لازم به ذكر است متاسفانه با توجه به اینكه تا این لحظه بسیاری از هتلهای ایران تحت قانون یكسانی عمل نمی نمایند و هركدام قانون مربوط به خود را داشته و بازهم متاسفانه قانون ایشان نیز هر از چند گاه تغییر میبابد ، هنگام رزرو  و انتخاب اتاق مورد نظر قوانین لغو رزرو را حتما مطالعه فرمایید .ضمنا پرداخت هزینه های انتقال وجوه ناشی از ابطال رزرو به عهده مسافر می‌باشد.

مدارک شناسایی

ملاک شناسایی افراد کارت ملی و شناسنامه و ملاک احراز زوجیت تنها ذکر نام همسر در شناسنامه ها می باشد. در غیر اینصورت هتل از ورود مهمان جلوگیری و مطابق قانون کنسلی عمل می گردد.

ورود به شهر مقصد و اقامت در هتل

این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال كلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیكن در نظرسنجی هایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ، موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات ، كلیه آنها به دفتر جامعه هتلداران ایران منعكس خواهد شد.

موارد اضطراری :

در شرایط اضطراری از قبیل سیل، آتش سوزی ،زلزله ، جنگ ، بسته شدن جاده ها و … مرکز هیچگونه تعهد و مسئولیتی در مورد اسکان و پذیرایی از میهمانان محترم ندارد.

مقررات پذیرش :

زمان پذیرش ساعت :14:00 میباشد ، میهمانان در صورت ورود قبل از ساعت 14:00 می توانند از سایر امکانات هتل استفاده نمایند.

در صورت امکان پذیرش و اماده بودن اتاق قبل از ساعت 8 صبح شامل یک شب کامل خواهد شد.

در صورت ورود بین ساعت 8 الی 14:00 هزینه 50% شارژ خواهد شد .

زمان تخلیه ساعت 12:00 میباشد و با توجه به شرایط هتل ، خروج دیر هنگام بین ساعت 12:00 الی 18:00 مشمول 50% نرخ یک شب اتاق می گردد و بعد از ساعت 18:00 به صورت کامل شارژ می گردد.

اقامت کودکان زیر دو سال به صورت رایگان می باشد ، کودک دو سال به بالا مشمول درصدی از هزینه ی اتاق خواهد شد.

مقررات ابطال رزرو :

مقررات عدم مراجعه میهمان ( No Show ) :

در صورت ابطال نکردن و عدم ورود میهمان کل هزینه شب اول اقامت به حساب میهمان منظور می گردد و ما بقی شب ها بر اساس مقررات ابطال محاسبه و کسر میگردد.

ابطال شدن رزرو میبایست از طریق سایت انجام گردد.

مقررات ابطال در رزروهای گروهی ، تابع مفاد قرارداد مابین می باشد.

اطلاعات مهم :

پذیرش خانم تنها و متاهل فقط با ارایه شناسنامه امکان پذیر است.

عقد نامه قابل پذیرش است .

صیغه نامه با مهر برجسته مورد تایید میباشد.

در صورت همراه نداشتن مدرک شناسایی با تایید و نامه از اماکن پذیرش می شوند.

ورود حیوانات به هتل ممنوع میباشد

ورود میهمان غیر مقیم به اتاق میهمانان ممنوع است. در صورت تمایل در لابی از میهمان پذیرایی نمایید.

مقررات وارد نمودن خسارت :

هرگونه خسارت وارده به اتاق ها و فضای عمومی هتل که نسبت به نوع و میزان خسارت وارده ، و با نظر کارشناسی هتل تعیین می گردد و میهمان موظف به پرداخت جریمه ( جبران خسارت ) تعیین شده خواهد بود.

شرایط و ضوابط رزرو و خرید چارتر

1- پروازهای چارتر در مقایسه با پروازهای سیستمی با تغییرات بیش‌تری مواجه هستند و در 1 درصد مواقع ممکن است قابل استفاده نباشند، در چنین مواقعی و درصورت خرید بلیط جایگزین، کل هزینه‌ی بلیط جدید به همراه مابه‌تفاوت قیمت آن، از طرف چارترکننده به شما برگردانده خواهد شد. هتل مرمر تمام تلاش خود را می‌کند تا این ریسک را به صفر برساند.

2- در صورت کنسل شدن پرواز چارتر و عدم دریافت بلیط جایگزین از طرف آژانس، مبلغ بلیط به‌طور کامل استرداد خواهد شد.

3- قیمت بلیط چارتر برای نوزاد تا 2 سال، معادل با 10 درصد کل هزینه‌ی قیمت بلیط بزرگسال است که باید در فرودگاه تهیه بشود.

4-  قیمت بلیط چارتر برای کودکان بین 2 تا 12 سال، برابر با قیمت بلیط بزرگسال است.

شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیط هواپیما

1- عملیات خرید بلیط در وب‌سایت هتل مرمر مشمول مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می‌شود که از کلیه‌ی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد.

2-  طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسلی، تاخیر یا تعجیل در زمان انجام پرواز، بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی برگزار کننده‌ی پرواز است.

3- هنگام ثبت‌نام و رزرو بلیط، نام مسافر باید به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد شود. امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و هتل مرمر، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که به اشتباه وارد شده‌اند بر عهده ندارد و برای اصلاح اطلاعات، مسافر می‌بایست بلیط را کنسل و مجدداً خریداری کند.

4- بلیط خریداری شده، متعلق به مسافری است که مشخصاتش در سیستم وارد شده است و غیر قابل انتقال به غیر می‌باشد. در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیط و کارت شناسایی، مسافر پذیرش نخواهد شد.

5-  در قوانین هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کم‌تر از دو سال، مسافران کودک بین دو تا دوازده سال تمام و مسافران بزرگسال، بیش از دوازده سال سن دارند. در صورت عدم دقت خریدار و اشتباه وارد نمودن رده‌ی سنی، از سوار شدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد. و بلیط کودک را به هیچ وجه نمی‌توان به تنهایی و جدا از بلیط بزرگسال خرید کرد.

لازم به ذکر است که در بلیط‌های نرخ مصوب، قیمت بلیط برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال متفاوت است، اما در بلیط‌های چارتری و غیر قابل استرداد، قیمت بلیط کودک با بزرگسال برابر است.

6-  پس از انجام پرداخت و تایید آن، رزرو و خرید قطعی شده و اطلاعات بلیط به کاربر اس‌ام‌اس و ای‌میل می‌شود. هنگام مراجعه به فرودگاه، در پروازهای چارتر ارائه‌ی یک نسخه‌ی چاپ شده از بلیط و در پروازهای سیستمی، ارائه‌ی شماره‌ی بلیط به همراه مدرک معتبر شناسایی به کانتر هواپیمایی مربوطه الزامی است.

7- هر نوع کنسلی بلیط از طرف مسافر، مطابق قوانین هواپیمایی کشوری، شامل جریمه‌ی کنسلی می‌شود. مقدار این جریمه بنا بر قوانین کنسلی هر ایرلاین متفاوت است. پس از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه از قیمت بلیط کسر شده و بقیه‌ی پول، به‌طور آنلاین به حساب مسافر برمی‌گردد. مدت زمان بازگشت وجه، تابع مقررات بین بانکی (بین 24 تا 72 ساعت) می‌باشد. این مسئله در مورد پروازهای چارتر یا غیر قابل استرداد صادق نیست و هزینه‌ی بلیط این پروازها در صورت کنسلی به طور کامل پرداخت می‌شود.

8- لغو یا تاخیر بیش از دو ساعتِ پرواز، جریمه‌ی کنسلی را شامل نمی‌شود. در این صورت مسافر فرم درخواست آن‌لاین استرداد بدون جریمه را پر می‌کند.

9- لازم به ذکر است که اگر پرواز رفت و برگشت از دو ایرلاین مختلف باشند، در صورت لغو پرواز رفت یا انصراف مسافر از پرواز به دلیل تاخیر بیش از دو ساعت، ممکن است لغو پرواز برگشت شامل جریمه‌ی کنسلی شود.

10- خریدار حق تغییر قیمت بلیط، دست بردن در مفاد بلیط به هر طریق و هر شکل، و یا فروش مجدد بلیط با قیمتی بالاتر از مبلغ ذکر شده را ندارد.

11- طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم‌های باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، بیماری‌های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، کسانی که دیالیز می‌شوند یا کسانی که از داروهای تضعیف‌کننده‌ی سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می‌باشد. همچنین لازم است که این مسافران، داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر به همراه داشته باشند.

12- بر اساس قوانین موجود، صدور بلیط در مسیرهای عتبات عالیات برای اتباع کشورهای افغانستان، هند، بنگلادش و پاکستان مقدور نیست و درصورت خرید بلیط توسط این افراد، تمام مسئولیت‌های بعدی، بر عهده‌ی خودِ کاربر خواهد بود.