کارن تجارت کیهان


کارن تجارت کیهان به عنوان توسعه دهنده تیم مدیریت  با تمرکز بر چالش‌ها ، موفقیت‌ها و اهداف با ارایه برنامه استراتژیک بروز  و تکیه بر 50 سال تجربه در سرمایه گذاری ،مدیریت ، بهره برداری ، تعمیر و راه اندازی ،  موفقیت  هتل شما را تضمین میکند.

کارن تجارت کیهان با دهه‌ها تجربه هتلداری خود، شرایط فعلی و موقعیت هر هتل را در میان رقبای خود به طور کامل بررسی می‌کند تا برنامه‌ای برای موفقیت بی‌نظیر ایجاد و اجرا کنید.

کارایی عملیاتی، مدیریت هزینه ها و رضایت مشتری به دقت کنترل و مدیریت می شود و از برنامه‌های آموزشی، بازاریابی، فروش و درآمدزایی نهایت استفاده را می‌بریم..

کارن تجارت کیهان از این فرصت استقبال می کند تا به شما نشان دهد چگونه هتل شما می تواند با بهبود رضایت مشتری و افزایش سودآوری، به موفقیت پایدار بلندمدت دست یابد.

شرکت سهامی خاص کارن تجارت کیهان

شماره ثبت:41644

هتل مرمر (2*ستاره)

با موقعیت مناسب و دسترسی آسان به کلیه مراکز تجاری و تفریحی کلانشهرهای تهران و کرج در فاصله 30 کیلومتری پایتخت ایران (تهران) واقع شده است. اقامت در این هتل از نظر اقتصادی برای مسافران عزیز مقرون به صرفه می باشد. هتل مرمر اولین و قدیمی ترین هتل کرج و با سابقه ای طولانی و آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. این هتل در سال 1355 افتتاح شد و بازسازی و نوسازی آن در سال 1395 مطلوب بوده است تا رضایت مسافران را جلب کند.
از مزایای این هتل موقعیت جغرافیایی مناسب برای دسترسی آسان به کاروانسرای شاه عباسی، جاده زیبای چالوس، جاده آتشگاه، براقان و پیست اسکی دیزین است.